Monday, October 15, 2012

Hanya Maaf Kupinta...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Terima kasih kepada pelawat yang sudi menjengah blog saya. Terima kasih kerana kerana menyokong karya saya yang tak seberapa. Niat dihati hanya nak berkongsi dan beramal demi anak bangsa tercinta.

Namun saya rasa agak terkilan kerana blog saya ini tidak terurus, sudah lama tidak diupdate. Mungkin ada pelawat berkata..tak der yang baru ke?? Maap tuan puan budiman, saya agak sibuk tahun ni, jadual kalah menteri..hehe selang seminggu kena keluar kerana kursus...

Namun begitu tuan puan, segala bahan baru, tutorial, gambar, video, BBBM dan lain-lain saya update di facebook:
  1. FB saya Bastami Zakaria 
  2. Group FB saya Didik Hibur
  3. Page FB saya Teko & Cawan
  4. Group FB Kursus GPMLinus
  5. Group FB Guru Pemulihan Khas Malaysia
InsyaAllah, tamat sesi persekolahan tahun ini saya berazam untuk update semula blog ini, mungkin ada perubahan sedikit dari segi layout dan menu bar untuk memudahkan pelawat. Moga diberi kesempatan dan kelapangan untuk ini. Amin.

Akhir kalam, sekali lagi saya mohon maaf pada semua pelawat yang setia dan sudi menyokong karya saya. Marilah kita sama-sama tanamkan azam untuk meningkatkan mutu pendidikan negara!!!

No comments:

Post a Comment